Tape Service - serwis taśm transportujących
Tape Service Bogumił Głogowski to firma, która specjalizuje się w usługach z zakresu rozwiązywania problemów w przenośnikach taśmowych oraz napędach pasowych. Proponujemy serwis z zakresu: zamykania obwodów pasów czy taśm, wykonywania wstawek w taśmach transportujących, naprawy taśm zbrojnych w zbieraki i boczniki faliste, zakładania wraz z wykonaniem napięcia wstępnego taśm oraz wiele innych. mamy wykwalifikowaną kadrę pracowniczą, co daje nam pewność wysokiej postaci wykonywanych przez nas usług. Naszą dewizą jest zadowolenie każdego Klienta. Zapraszamy do poznania się z naszą stroną internetową.
- Aktualizacja - data: 07.10.2019, godz: 13:50
- Ilość wyświetleń: 1139
- ID strony w katalogu: 2318
- Link nie działa? / Spam? - Kliknij
Podobne produkty i usługi
taśmy transportujące Wrocław, taśmy progowe, taśmy transportowe, pasy napędowe
Kategorie
Zareklamuj stronę tapeservice.wroclaw.pl:
Zobacz podobne firmy w tej branży:
-
Serwo przemienniki Lenze
Silnik podczas pracy wydaje głośne buczenie o wysokim tonie (gwizd), który ustaje natychmiast po wyłączeniu prądu. Niekiedy buczeniu towarzyszą bardzo silne drgania silnika.
Drgania zębów stojana i wirnika na skutek złego doboru stosunku liczb żłobków stojana i wirnika. W chwili pokrywania się osi niektórych zębów stojana i wirnika występuje jednostronne przyciąganie się pomiędzy zębami stojana i wirnika. Dla zilustrowania tego przedstawiono na rysunku 10 chwilowe położenie zębów stojana i wirnika przy 24 zębach w stojanie i 25 zębach w wirniku (zęby o pokrywających się osiach są na rysunku zakreskowane). Przy wirowaniu wirnika siła przyciągająca przesuwa się z bardzo dużą prędkością i powoduje drgania wału wirnika. Siły te przy niedostatecznej sztywności stojana mogą również spowodować jego drgania.
Mechaniczne drgania, zachodzące w środowisku sprężystym jakim jest powietrze, wydają dźwięk. Intensywność dźwięku zależy od stopnia odkształcenia elementów maszyny, od częstotliwości działającej siły magnetomotorycznej, od sprężystych własności materiału i od akustycznych własności maszyny.
Jak wykazało doświadczenie, drgania mogą osiągnąć niebezpieczną wartość przy rezonansie, kiedy częstotliwość drgań wymuszonych części maszyny (na przykład wirnika) odpowiada częstotliwości jego drgań własnych; zjawisku towarzyszy odpowiednio silny szum (buczenie). W takich przypadkach może się okazać, że praca silnika jest niemożliwa z powodu ocierania się wirnika o stojan.02.10.2015 godz.: 10:03 wyśw.: 1397 ID str.: 3332 Więcej -
Przekładnie ślimakowe
Zbyt duże straty w bandażach spowodowane prądami wirowymi i histerezą. Straty w bandażach zwiększają się na skutek lutowania bandaży na całej szerokości. Taki sposób lutowania zapewnia najlepszy styk pomiędzy znajdującymi się obok siebie drutami. W bandażach silników indukcyjnych, największe straty występują przy rozruchu silnika i przy długotrwałej pracy silnika z dużym poślizgiem (przy małej prędkości obrotowej). W maszynach prądu stałego największe straty występują przy dużych prędkościach obrotowych.
Należy lutować bandaże nie na całej szerokości, lecz na sprzączkach obowiązkowych bandaży (w przypadku maszyn szybkobieżnych). Szerokie bandaże należy podzielić na dwa węższe, z połową zwojów w każdym. Między warstwy wielowarstwowych bandaży (stosowanych w maszynach szybkobieżnych) należy umieścić azbestową przekładkę izolacyjną.
D. Podkładki, utrzymujące odstęp między bandażami, są nieprawidłowo rozmieszczone. Odległość między nimi jest równa podziałce biegunowej r. Przy takim rozstawieniu podkładek między bandażami, powstaje obwód zamknięty a-b-d-c w którym indukuje się zmienna siła elektromotoryczna i płynie prąd zmienny. Analogiczne zjawisko, lecz nie w tak wyraźnej postaci, może występować przy takim samym nieprawidłowym rozstawieniu sprzączek bandaża, jeżeli jest on lutowany tylko przy sprzączkach, a nie na całej długości.
Ustawić podkładki, utrzymujące odstęp między bandażami oraz sprzączki bandaża w odległości równej podwójnej podziałce biegunowej, lecz tylko w tym przypadku, jeżeli nie osłabi to działania bandaża.02.10.2015 godz.: 10:27 wyśw.: 1238 ID str.: 3347 Więcej -
Instrukcje do falowników
Inny rodzaj uszczelnienia labiryntowego przedstawiony jest na rys. 20. Uszczelnienie to wykonane jest z aluminium. Składa się ono z dwóch części rozłączanych wzdłuż osi poziomej. Na wale znajduje się występ lub rowek do odprowadzania oleju. Takie uszczelnienie obecnie jest szeroko stosowane przez zakłady produkujące maszyny elektryczne. Przy prawidłowym montażu i właściwych szczelinach w uszczelnieniu, można mieć gwarancję niezawodnej pracy konstrukcji uszczelniającej.
Niezależnie od rodzaju konstrukcji uszczelniającej, luz pomiędzy uszczelnieniem a wałem powinien być rzędu od 0, 10 do 0, 15 mm.
Na skutek wzrostu ciśnienia par oleju wewnątrz łożyska, pary wydostają sią przez szczeliną pomiędzy wałem a uszczelnieniem.
Aby obniżyć ciśnienie oleju wewnątrz łożyska i odprowadzić tworzące się pary, wkręca się w górną część pokrywy rurkę o średnicy 12—25 mm. W tym celu w pokrywie nacina się gwint gazowy. Rurkę wygina się ku dołowi, a jej koniec umieszcza się w naczyniu, w którym gromadzi się kondensujący się olej.02.10.2015 godz.: 10:34 wyśw.: 1353 ID str.: 3353 Więcej -
Automatyka.elstat.com.pl
Szeroką ofertę produktów z obszaru automatyki przemysłowej posiada Sklep automatyka. elstat. com. pl. W naszym asortymencie znajdą Państwo duży wybór towarów z zakresu elektroniki, elektryki, elementy wyposażenia szaf sterowniczych, niezbędne elementy dla modelarzy oraz do stworzenia zautomatyzowanych robotów. Polecamy też przekładnie, serwomechanizmy, złącza oraz konektory i zasilacze oraz wiele innych. Gwarantujemy produkty najwyższej jakości oraz profesjonalną obsługę i zapraszamy do skorzystania z oferty. Zapraszamy do kontaktu!
22.02.2021 godz.: 20:39 wyśw.: 327 ID str.: 10999 Więcej