Falownik l100
Silnik indukcyjny, klatkowy dobrze rusza bez obciążenia; pod obciążeniem nie rusza.
Obciążenie przy rozruchu jest za duże.. Zmniejszyć obciążenie przy rozruchu.
Silnik indukcyjny klatkowy nie osiąga normalnej prędkości obrotowej, natomiast „utyka" i zaczyna statecznie pracować przy małej prędkości, kilka razy mniejszej od prędkości znamionowej (wynoszącej 1/7, 1/11, 1/13 itd. wartości znamionowej; mianowniki ułamków są liczbami nieparzystymi niepodzielnymi przez 3). Najczęściej zachodzi to przy prędkości wynoszącej 1/7 prędkości znamionowej. Jednakże, jeżeli wirnik doprowadzimy do wirowania z prędkością przekraczającą podaną wartość, to przyspiesza on obroty do prędkości znamionowej i dalej pracuje już normalnie.
- Aktualizacja - data: 02.10.2015, godz: 09:52
- Ilość wyświetleń: 948
- ID strony w katalogu: 3325
- Link nie działa? / Spam? - Kliknij
Podobne produkty i usługi
falowniki omron, reduktory, motovario, silniki, przekładnie, regulacja napędów, lenze, styczniki, Softstarty, falowniki, falownik
Kategorie
Przemysł i Produkcja » Przemysł maszynowy
Przemysł i Produkcja » Elektromechanika
Zareklamuj stronę www.falownik.info.pl:
Zobacz podobne firmy w tej branży:
-
Klimatech we Wrocławiu
Najlepsze produkty z zakresu armatury przemysłowej znajdą Państwo w przedsiębiorstwie KLIMATECH z siedzibą we Wrocławiu. Jesteśmy przedstawicielem znanej na całym świecie firmy ARI-ARMATUREN, jaka eksportuje swoje artykuły już od nad pół wieku. Liczymy na to, iż podobnie jak inni jej klienci, także Państwo zdecydują się na zakup dobrej jakości napędów elektrycznych, regulatorów temperatury bezpośredniego działania, akcesoriów do pary oraz kondensatu oraz wielu innych urządzeń. Gwarantujemy ich najwyższą jakość i wyjątkowe ceny. Zapraszamy Państwa do składania zleceń. Dokładne wiadomości na ten temat opublikowaliśmy na witrynie internetowej.
04.10.2019 godz.: 15:29 wyśw.: 1248 ID str.: 1843 Więcej -
Potyrała - zasłony wstęgowe
Główna siedziba firmy Potyrała i spółka znajduje się w Stargardzie Szczecińskim. Zachęcamy także do naszej filii w Poznaniu. Nasza propozycja zawiera znaczny wybór taśm modularnych, pasów napędowych, zasłon wstęgowych i kół napędowych. Oferujemy takie elementy jak łożyska, rolki dociskowe i okleiny na bębny. Współpracujemy z wieloma renomowanymi wytwórcami, dzięki czemu możemy sprzedawać każdemu z klientów asortyment najlepszej jakości. Zajmujemy się także całodobowym serwisem dotyczącym nie tylko sprzętu, który posiada gwarancję, ale również takiego, któremu gwarancja się skończyła. Serdecznie zachęcamy do wejścia na witrynę, żeby poznać szczegóły.
07.10.2019 godz.: 13:58 wyśw.: 695 ID str.: 2018 Więcej -
Przekładnie nmrv
Przegrzane są łożyska ślizgowe.
A. Niedostateczny jest dopływ oleju do łożysk.
W maszynach ze smarowaniem pierścieniowym może to być spowodowane: zakleszczeniem się pierścieni smarujących, zbyt wolnym ich wirowaniem, a niekiedy również całkowitym zatrzymaniem się pierścieni w czasie pracy maszyny ze względu na dobranie zbyt lekkich pierścieni, namagnesowywaniem się stalowych pierścieni, nieprawidłowym (nieokrągłym) kształtem pierścieni, zgęszczeniem oleju, małym poziomem oleju w łożysku.
W maszynach o smarowaniu wymuszonym (olej wtłaczany jest za pomocą pompy olejowej), niedostateczny dopływ oleju do łożysk może być wynikiem zanieczyszczenia przewodu olejowego lub filtru olejowego, uszkodzenia pompy olejowej, zbyt małych otworów przy którymkolwiek połączeniu kołnierzowym lub w przegrodzie przewodu tłoczącego olej, obniżenia się poziomu oleju w zbiorniku ciśnieniowym.
W przypadku smarowania pierścieniowego należy sprawdzić stan pierścieni smarujących. Uszkodzone (pogięte) pierścienie wyprostować lub wymienić na nowe. Lekkie pierścienie wymienić na cięższe, stalowe pierścienie. W przypadku namagnesowania się pierścieni stalowych, wymienić je na mosiężne. Zgęszczony olej wymienić na nowy. Sprawdzić poziom oleju za pomocą wskaźnika poziomu oleju.
W przypadku smarowania wymuszonego sprawdzić przewody olejowe, filtr olejowy i pompę olejową. Sprawdzić wielkość otworów w połączeniach kołnierzowych i w przegrodzie przewodu olejowego i jeżeli jest to konieczne powiększyć je do właściwych wymiarów.02.10.2015 godz.: 10:28 wyśw.: 906 ID str.: 3348 Więcej -
Grawerowanie opisów
C. Do wnętrza maszyny zasysane są pary oleju z innych maszyn znajdujących się 10 maszynowni (na przykład pochodzące z przekładni redukcyjnych, łączących maszyny elektryczne z innymi maszynami).
Pewnym procesom technologicznym, na przykład walcowaniu na zimno> różnych gatunków stali, towarzyszy obfite wydzielanie się par oleju, które mogą być zasysane przez silniki napędowe, znajdujące się w pomieszczeniu produkcyjnym.
Należy za pomocą bardzo starannej obserwacji ustalić źródło powstawania par oleju. Usunąć usterki w łożyskach wszystkich maszyn. Uszczelnić kadłuby przekładni redukcyjnych; usunąć nieszczelności w tarczach łożyskowych stojana i w ich uszczelnieniach labiryntowych, B; wprowadzić lub wzmocnić przewietrzanie ssące w maszynowni lub w pomieszczeniu produkcyjnym.
Jeżeli mimo zastosowania środków nie osiągnie się pozytywnych wyników to maszynę o budowie otwartej należy wymienić na maszynę o budowie zamkniętej lub przerobić ją na maszynę budowy zamkniętej. W przypadku przebudowy maszyny otwartej na maszynę o budowie zamkniętej, należy uprzednio zwrócić się o poradę do zakładu wytwórczego.
W przypadkach bardziej skomplikowanych, jedynym środkiem zaradczym zapobiegającym przedostawaniu się par oleju do wnętrza maszyny zarówno przy budowie otwartej jak i zamkniętej, jest odgrodzenie i umieszczenie w osobnym pomieszczeniu bądź to danej maszyny, bądź też innej maszyny będącej źródłem par oleju.02.10.2015 godz.: 10:39 wyśw.: 667 ID str.: 3357 Więcej