Linie pakujące
Automatyzacja w produkcji przemysłowej bez sprzecznie przyczyniła się do olbrzymiego skoku technicznego na świecie dopuszczając na szybsze i skuteczniejsze fabrykowanie dóbr. Koncern produkcyjny Unilogo specjalizuje się w wydawaniu wydajnych rozwiązań technicznych, które usprawniają proces produkcji jak i pakowania artykułów podając swoim klientom przyszłościowe i rozwinięte technologicznie linie pakujące. Kompania oferuje nadto fachowe usługi serwisowe dzięki którym wszelkie wyprzedawane przez Unilogo maszyny przechowują swoją sprawność i funkcjonalność przez lata wzmożonej pracy przemysłowej.
- Aktualizacja - data: 02.10.2015, godz: 13:00
- Ilość wyświetleń: 2509
- ID strony w katalogu: 224
- Link nie działa? / Spam? - Kliknij
Podobne produkty i usługi
naklejki samoprzylepne, etykieciarki, drukowanie etykiet, etykiety samoprzylepne, linie pakujące
Kategorie
Zareklamuj stronę www.unilogo.com.pl:
Zobacz podobne firmy w tej branży:
-
Pneumatyka siłowa
Pneumatyka w każdej postaci - oferujemy produkty, usługi oraz doradztwo. W naszej ofercie znajdą Państwo m. in. :
1. Regeneracja siłowników standardowych i niestandardowych. Regeneracja siłowników większości producentów dostępnych na rynku polskim. Regeneracja siłowników nawet do 24 godzin!
2. Reduktor do azotu i innych gazów niepalnych jak i palnych. Reduktor do azotu, argonu, dwutlenku węgla. Reduktor do azotu o ciśnieniu na wejście 200 i 300 bar.
3. Wydajne używane sprężarki. Oferowane używane sprężarki z gwarancją 6, 12 i 24 msc. Używane sprężarki w dobrym stanie technicznym.02.10.2015 godz.: 09:49 wyśw.: 2701 ID str.: 269 Więcej -
Sprzedaż falowników
Silnik bardzo głośno buczy. Natężenie prądu we wszystkich fazach jest różne. Nagrzewanie się uzwojenia stojana jest nierównomierne.
A. Zwarcie w uzwojeniu stojana.
B. Uzwojenie stojana jest połączone nieprawidłowo.
C. Liczba zwojów w poszczególnych zezwojach uzwojenia stojana jest niejednakowa. Buczenie obserwujemy tylko w przypadku, gdy uzwojenie jest połączone w gałęzie równoległe i gdy fazy są połączone w trójkąt. Przy szeregowym połączeniu wszystkich zezwojów i przy gwiazdowym połączeniu faz niejednakowa liczba zwojów w poszczególnych zezwojach nie powoduje buczenia, lecz natężenie prądu w poszczególnych fazach jest różne.
Należy rozłączyć wszystkie trzy fazy i gałęzie równoległe. Po kolei do każdej fazy doprowadzić (przy szeregowym połączeniu wszystkich zezwojów) lub do każdej gałęzi (przy równoległym połączeniu zezwojów) prąd zmienny i zmierzyć za pomocą woltomierza napięcie na poszczególnych grupach zezwojów. Na grupach zezwojów o małej liczbie zwojów napięcie będzie mniejsze niż na nieuszkodzonych grupach zezwojów. Największa dopuszczalna różnica napięć na poszczególnych grupach zezwojów nie powinna być wyższa niż 5%.12.07.2019 godz.: 12:42 wyśw.: 1376 ID str.: 3330 Więcej -
Przekładnie nmrv
Przegrzane są łożyska ślizgowe.
A. Niedostateczny jest dopływ oleju do łożysk.
W maszynach ze smarowaniem pierścieniowym może to być spowodowane: zakleszczeniem się pierścieni smarujących, zbyt wolnym ich wirowaniem, a niekiedy również całkowitym zatrzymaniem się pierścieni w czasie pracy maszyny ze względu na dobranie zbyt lekkich pierścieni, namagnesowywaniem się stalowych pierścieni, nieprawidłowym (nieokrągłym) kształtem pierścieni, zgęszczeniem oleju, małym poziomem oleju w łożysku.
W maszynach o smarowaniu wymuszonym (olej wtłaczany jest za pomocą pompy olejowej), niedostateczny dopływ oleju do łożysk może być wynikiem zanieczyszczenia przewodu olejowego lub filtru olejowego, uszkodzenia pompy olejowej, zbyt małych otworów przy którymkolwiek połączeniu kołnierzowym lub w przegrodzie przewodu tłoczącego olej, obniżenia się poziomu oleju w zbiorniku ciśnieniowym.
W przypadku smarowania pierścieniowego należy sprawdzić stan pierścieni smarujących. Uszkodzone (pogięte) pierścienie wyprostować lub wymienić na nowe. Lekkie pierścienie wymienić na cięższe, stalowe pierścienie. W przypadku namagnesowania się pierścieni stalowych, wymienić je na mosiężne. Zgęszczony olej wymienić na nowy. Sprawdzić poziom oleju za pomocą wskaźnika poziomu oleju.
W przypadku smarowania wymuszonego sprawdzić przewody olejowe, filtr olejowy i pompę olejową. Sprawdzić wielkość otworów w połączeniach kołnierzowych i w przegrodzie przewodu olejowego i jeżeli jest to konieczne powiększyć je do właściwych wymiarów.02.10.2015 godz.: 10:28 wyśw.: 1392 ID str.: 3348 Więcej -
Falowniki
Uszczelnienie odlewa się z brązu lub mosiądzu. Wykonuje się je jako rozłączane wzdłuż osi poziomej. Na wale wytacza się rowek do odprowadzania oleju przedostającego się na wał pomiędzy łożyskiem a uszczelnieniem. W ściance łożyska wywierca się otwór, aby olej przedostający się do uszczelnienia, ściekał z powrotem do łożyska. W uszczelnieniu należy wy-frezować rowek o szerokości 20 mim. Tego rodzaju uszczelnienie można ulepszyć żłobiąc w uszczelnieniu labiryntowym rowek, w którym ustawia się dodatkowy pierścień uszczelniający z filcu lub z wysoko gatunkowego wojłoku.
Filcowych uszczelnień nie należy stosować przy dużych prędkościach obrotowych wału; zakres prędkości obrotowej zależy przede wszystkim od jakości obróbki trących się części wału. Należy koniecznie wziąć pod uwagę, że przy obróbce zgrubnej wału, filc bardzo szybko się zużywa, a przy zbyt dużych prędkościach obrotowych może się nawet spalić. Z tego powodu, uszczelnień filcowych, nie należy stosować przy prędkościach obrotowych wału przekraczających 6—7 m/sek, nawet jeżeli wał jest bardzo starannie wypolerowany. Z przyczyn wyżej wymienionych należy także uważać, aby filc nie był zbyt mocno dociśnięty do wału.02.10.2015 godz.: 10:32 wyśw.: 1401 ID str.: 3352 Więcej