Prototypy-pl.pl
Firma Prototypy-pl Spółka z o. o. z Poznania działa w branży produkcji i zajmuje się automatyzacją procesów produkcyjnych. Specjalizujemy się w projektowaniu i produkcji maszyn, linii technologicznych i oprzyrządowania. W naszej ofercie znajdą Państwo obrabiarki, maszyny specjalne, oprzyrządowanie produkcyjne, linie technologiczne i urządzenia montażowe - wszystkie produkty są w korzystnych cenach. Zapewniamy usługi na najwyższym poziomie. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony i skorzystania z oferty.
- Aktualizacja - data: 24.06.2020, godz: 09:35
- Ilość wyświetleń: 478
- ID strony w katalogu: 9607
- Link nie działa? / Spam? - Kliknij
Podobne produkty i usługi
produkcja maszyn, Automatyka przemysłowa Poznań, linie technologiczne, producent linii produkcyjnych, przyrządy spawalnicze, Manipulatory Poznań, produkcja maszyn przemysłowych, producent maszyn przemysłowych, producent maszyn dla przemysłu, Obrabiarki producent Poznań
Kategorie
Zareklamuj stronę www.prototypy-pl.pl:
Zobacz podobne firmy w tej branży:
-
Falowniki Vacon 100 FLOW
Sprawdzić za pomocą woltomierza napięcie na zaciskach stojana. Jeżeli jest przerwa w jednej fazie sieci lub jeżeli napięcia we wszystkich trzech fazach są niesymetryczne (na przykład, w przypadku przepalenia się bezpiecznika lub przerwy w jednej fazie pierwotnego uzwojenia transformatora), to należy usunąć uszkodzenie sieci. Jeżeli sieć jest nieuszkodzona, to przerwa znajduje się w uzwojeniu stojana (sposoby wyszukiwania przerw w uzwojeniu).
Silnik nie rusza, mimo to, że napięcie na zaciskach stojana ma wartość znamionową; natężenie prądu we wszystkich trzech fazach stojana jest jednakowe; wszystkie trzy napięcia na pierścieniach zmierzone przy nieruchomym otwartym uzwojeniu wirnika, są sobie równe (przy dwufazowym wirniku napięcia pomiędzy pierścieniem środkowym, a zewnętrznym, są sobie równe a napięcie pomiędzy dwoma zewnętrznymi pierścieniami jest większe od pierwszych dwóch 1, 4 razy).
A. Przerwa w dwóch (lub w trzech) fazach opornika rozruchowego lub w przewodach łączeniowych pomiędzy wirnikiem, a opornikiem rozruchowym.
Odszukać za pomocą megaomomierza lub lampy kontrolnej miejsce przerwy i naprawić je.
B. Wirnik jest jednostronnie przyciągany przez stojana wskutek silnego wyrobienia się panwi łożyskowych, przesunięcia się tarcz łożyskowych lub stojaków łożyskowych.02.10.2015 godz.: 09:45 wyśw.: 1423 ID str.: 3323 Więcej -
Falowniki iG5A
Niedostateczny jest styk w obwodzie wirnika.
Silnik pracuje statecznie przy prędkości obrotowej równej połowie wartości znamionowej i bardzo mocno buczy, szczególnie przy rozruchu. Przy prędkości znamionowej pracuje normalnie, przy zwiększeniu jednak obciążenia, prędkość obrotowa znowu maleje do połowy wartości znamionowej.
Przerwa w jednej fazie wirnika. Przerwa może występować w uzwojeniu wirnika, w przyrządzie szczotkowym, w oporniku rozruchowym lub w połączeniach pomiędzy wirnikiem a opornikiem rozruchowym.
Należy wyszukać za pomocą megaomomierza lub lampy kontrolnej miejsce przerwy i usunąć je.
Silnik dobrze rusza i dobrze pracuje przy znamionowym obciążeniu, ale natężenie prądu w fazach jest różne (w jednej fazie jest o 73% większe niż w dwóch pozostałych fazach) i prędkość obrotowa wirnika jest mniejsza od prędkości znamionowej. Uzwojenie jednej fazy stojana nie nagrzewa się (jest zimne).
Wewnętrzna przerwa w jedne) jazie uzwojenia stojana przy połączeniu faz w trójkąt. Na skutek tego otrzymujemy otwarty trójkąt i silnik doskonale się uruchamia. Ale ponieważ pracują tylko dwie fazy, więc moc silnika maleje o 1/3. Nagrzewanie się silnika zależy przy tym od wartości obciążenia i może pozostać w granicach dopuszczalnych (zjawiska zachodzące w silniku przy wewnętrznej przerwie uzwojenia stojana i przy połączeniu faz w gwiazdę).02.10.2015 godz.: 09:54 wyśw.: 1512 ID str.: 3327 Więcej -
Sklep z falownikami
Szczególnie niebezpieczne jest niesymetryczne obciążenie dla wirników firmy. „AEG" z bandażami drutowymi, które spotyka się w starych urządzeniach. Przy znacznym wzroście temperatury następuje roztopienie się cyny i osłabienie zamków na bandażach, co prowadzi do poważnych uszkodzeń turbogeneratora.
Należy koniecznie usunąć niesymetrię obciążenia. Zgodnie z przepisami dotyczącymi eksploatacji elektrowni i sieci, dopuszczalna jest długotrwała praca turbogeneratorów przy pełnym obciążeniu i przy niesymetrycznych prądach fazowych nie przekraczających 10% prądu znamionowego. Przy tym w ani jednej fazie prąd nie powinien przewyższać wartości znamionowej. Przy obciążeniu mniejszym od znamionowego, prądnice mogą pracować przy większej asymetrii prądów fazowych, wartość których określa się doświadczalnie.
Zakład produkujący maszyny elektryczne w ZSRR, „Elektro-siła", dopuszcza dla długotrwałego obciążenia niesymetrię prądów (stosunek różnicy największego i najmniejszego prądu do największego prądu) wynoszącą 10% dla turbogeneratorów z kołpakami osadzonymi na wirniku i 15% dla turbogeneratorów z bandażami. Przy tym prąd w najbardziej obciążonej fazie nie powinien przekraczać wartości dopuszczalnej dla danych warunków pracy przy symetrycznym obciążeniu.12.07.2019 godz.: 12:42 wyśw.: 2028 ID str.: 3336 Więcej -
Przekładnie nmrv
Przegrzane są łożyska ślizgowe.
A. Niedostateczny jest dopływ oleju do łożysk.
W maszynach ze smarowaniem pierścieniowym może to być spowodowane: zakleszczeniem się pierścieni smarujących, zbyt wolnym ich wirowaniem, a niekiedy również całkowitym zatrzymaniem się pierścieni w czasie pracy maszyny ze względu na dobranie zbyt lekkich pierścieni, namagnesowywaniem się stalowych pierścieni, nieprawidłowym (nieokrągłym) kształtem pierścieni, zgęszczeniem oleju, małym poziomem oleju w łożysku.
W maszynach o smarowaniu wymuszonym (olej wtłaczany jest za pomocą pompy olejowej), niedostateczny dopływ oleju do łożysk może być wynikiem zanieczyszczenia przewodu olejowego lub filtru olejowego, uszkodzenia pompy olejowej, zbyt małych otworów przy którymkolwiek połączeniu kołnierzowym lub w przegrodzie przewodu tłoczącego olej, obniżenia się poziomu oleju w zbiorniku ciśnieniowym.
W przypadku smarowania pierścieniowego należy sprawdzić stan pierścieni smarujących. Uszkodzone (pogięte) pierścienie wyprostować lub wymienić na nowe. Lekkie pierścienie wymienić na cięższe, stalowe pierścienie. W przypadku namagnesowania się pierścieni stalowych, wymienić je na mosiężne. Zgęszczony olej wymienić na nowy. Sprawdzić poziom oleju za pomocą wskaźnika poziomu oleju.
W przypadku smarowania wymuszonego sprawdzić przewody olejowe, filtr olejowy i pompę olejową. Sprawdzić wielkość otworów w połączeniach kołnierzowych i w przegrodzie przewodu olejowego i jeżeli jest to konieczne powiększyć je do właściwych wymiarów.02.10.2015 godz.: 10:28 wyśw.: 1347 ID str.: 3348 Więcej