Sterownik silnika dc
Wzbudnica wytwarza napięcie, jednak w obwodzie wzbudzającym prąd nie płynie.
Powstała przerwa lub niedostateczny styk w częściach obwodu wzbudzającego prądnicy wymienionych w punktach A, G.
A. W regulatorze magnetycznym.
Sprawdzić i naprawić regulator magnetyczny.
B. W między biegunowych połączeniach wirnika o biegunach wydatnych.
Sprawdzić stan między biegunowych połączeń cewek.
C. W wyprowadzeniach jednej lub kilku cewkach biegunowych wirnika o biegunach wydatnych.
Naprawić wyprowadzenia cewek. Jeżeli to jest niemożliwe, to należy wymienić uszkodzone cewki na nowe.
D. W przewodach prądowych pomiędzy uzwojeniem a pierścieniami ślizgowymi.
Zmierzyć oporność uzwojenia. W przypadku, gdy oporność znacznie przewyższa oporność znamionową lub jest przerwa w wirniku — zdjąć izolację z przewodów i poddać ją naprawie.
E. W przewodach łączących wzbudnicę z pierścieniami ślizgowymi.
Sprawdzić przewody łączące za pomocą megaomomierza lub lampy kontrolnej; w przypadku wykrycia przerwy — naprawić.
F. Pomiędzy pierścieniami ślizgowymi i szczotkami na skutek dużego zużycia się szczotek, zanieczyszczenia lub utlenienia powierzchni stykowych itp.
Pierścienie ślizgowe, szczotki i przyrząd szczotkowy bardzo starannie oczyścić z brudu; znacznie zużyte części wymienić na nowe.
G. Wewnątrz cewki biegunowej (bardzo rzadko spotykane uszkodzenie).
Po włączeniu obwodu wzbudzającego prądnicy wzbudnica daje bardzo duży prąd. W niektórych przypadkach towarzyszy temu iskrzenie szczotek wzbudnicy, jak przy zwarciu.
- Aktualizacja - data: 12.07.2019, godz: 12:42
- Ilość wyświetleń: 905
- ID strony w katalogu: 3337
- Link nie działa? / Spam? - Kliknij
Podobne produkty i usługi
sterowniki, silniki elektryczne, dystrybutor, Serwis falowników, omron, regulatory, Dobór falowników, styczniki, reduktory falowniki, przemienniki
Kategorie
Zareklamuj stronę www.napedy.net.pl:
Zobacz podobne firmy w tej branży:
-
Trans-West
Nasza firma specjalizuje się od 15 lat w doradztwie i sprzedaży – w szerokim zakresie: osprzętu, części, urządzeń oraz maszyn w wysokiej, oryginalnej jakości dla przetwórstwa tworzyw sztucznych i gumy dla procesów: wtrysku, wytłaczania, termoformowania i innych. Jesteśmy oficjalnym partnerem wielu renomowanych producentów zachodnich, między innymi firm: AFS, Breitenbach, Breyer, Dynisco, Fiege Electronic, Gefran, Kasper, Rectus, Talkob, Tigres oraz Tricool.
02.10.2015 godz.: 12:25 wyśw.: 1966 ID str.: 116 Więcej -
Potyrała - zasłony wstęgowe
Główna siedziba firmy Potyrała i spółka znajduje się w Stargardzie Szczecińskim. Zachęcamy także do naszej filii w Poznaniu. Nasza propozycja zawiera znaczny wybór taśm modularnych, pasów napędowych, zasłon wstęgowych i kół napędowych. Oferujemy takie elementy jak łożyska, rolki dociskowe i okleiny na bębny. Współpracujemy z wieloma renomowanymi wytwórcami, dzięki czemu możemy sprzedawać każdemu z klientów asortyment najlepszej jakości. Zajmujemy się także całodobowym serwisem dotyczącym nie tylko sprzętu, który posiada gwarancję, ale również takiego, któremu gwarancja się skończyła. Serdecznie zachęcamy do wejścia na witrynę, żeby poznać szczegóły.
07.10.2019 godz.: 13:58 wyśw.: 695 ID str.: 2018 Więcej -
Instrukcje do falowników
Inny rodzaj uszczelnienia labiryntowego przedstawiony jest na rys. 20. Uszczelnienie to wykonane jest z aluminium. Składa się ono z dwóch części rozłączanych wzdłuż osi poziomej. Na wale znajduje się występ lub rowek do odprowadzania oleju. Takie uszczelnienie obecnie jest szeroko stosowane przez zakłady produkujące maszyny elektryczne. Przy prawidłowym montażu i właściwych szczelinach w uszczelnieniu, można mieć gwarancję niezawodnej pracy konstrukcji uszczelniającej.
Niezależnie od rodzaju konstrukcji uszczelniającej, luz pomiędzy uszczelnieniem a wałem powinien być rzędu od 0, 10 do 0, 15 mm.
Na skutek wzrostu ciśnienia par oleju wewnątrz łożyska, pary wydostają sią przez szczeliną pomiędzy wałem a uszczelnieniem.
Aby obniżyć ciśnienie oleju wewnątrz łożyska i odprowadzić tworzące się pary, wkręca się w górną część pokrywy rurkę o średnicy 12—25 mm. W tym celu w pokrywie nacina się gwint gazowy. Rurkę wygina się ku dołowi, a jej koniec umieszcza się w naczyniu, w którym gromadzi się kondensujący się olej.02.10.2015 godz.: 10:34 wyśw.: 888 ID str.: 3353 Więcej -
Dystrybutor falowników
Olej wycieka spod łożyska ze smarowaniem pierścieniowym.
A. Zbyt obfite smarowanie; poziom oleju jest wyższy od poziomu dopuszczalnego na wskaźniku poziomu oleju, na skutek czego olej cieknie wzdłuż wału.
Olej należy nalewać do łożyska tylko przy nieruchomej maszynie, ponieważ przy wirowaniu poziom oleju we wskaźniku poziomu oleju obniża się na skutek tego, że pierścienie smarujące zabierają część oleju.
Poziom oleju odczytuje się wg kreski kontrolnej na wskaźniku poziomu oleju, który znajduje się na każdym łożysku. Gdy brak jest kreski na wskaźniku poziomu oleju, należy się kierować tym, że pierścień smarujący powinien być zanurzony w oleju do swojej średnicy. Olej należy nalewać stopniowo, ponieważ na skutek lepkości jego poziom nie ustala się natychmiast.
B. Zbyt małe wymiary otworów do spływania oleju w dolnej części panewki (w pierścieniowych rowkach na czołowej powierzchni panewki).
Zwiększyć średnicę otworów do spływania oleju lub też powiększyć ich liczbę.
C. Zbyt duże jest działanie wentylacyjne wirujących części maszyny, na skutek czego powietrze jest przedmuchiwane przez łożysko i przepycha olej wzdłuż wału.12.07.2019 godz.: 12:40 wyśw.: 840 ID str.: 3354 Więcej