Szczotki węglowe do wszystkich typów urządzeń - Promot Włocławek
Produkcja szczotek węglowych do silników elektrycznych jest podstawą działalności firmy Promot. Zajmujemy się także produkcją i sprzedażą innych wyrobów grafitowych, tj. nakładek ślizgowych do lokomotyw, tramwajów, suwnic, części motoryzacyjnych i do elektronarzędzi oraz wyrobów ceramicznych takich jak: węglik krzemu (SiC), węglik wolframu (WC), czy węglik boru (B4C).
- Aktualizacja - data: 12.01.2024, godz: 13:22
- Ilość wyświetleń: 55
- ID strony w katalogu: 13929
- Link nie działa? / Spam? - Kliknij
Podobne produkty i usługi
szczotki węglowe, szczotki do elektronarzędzi, producent szczotek węglowych
Kategorie
Przemysł i Produkcja » Artykuły przemysłowe
Przemysł i Produkcja » Urządzenia przemysłowe
Zareklamuj stronę https://szczotkiweglowe.pl:
Zobacz podobne firmy w tej branży:
-
Falowniki iG5A
Niedostateczny jest styk w obwodzie wirnika.
Silnik pracuje statecznie przy prędkości obrotowej równej połowie wartości znamionowej i bardzo mocno buczy, szczególnie przy rozruchu. Przy prędkości znamionowej pracuje normalnie, przy zwiększeniu jednak obciążenia, prędkość obrotowa znowu maleje do połowy wartości znamionowej.
Przerwa w jednej fazie wirnika. Przerwa może występować w uzwojeniu wirnika, w przyrządzie szczotkowym, w oporniku rozruchowym lub w połączeniach pomiędzy wirnikiem a opornikiem rozruchowym.
Należy wyszukać za pomocą megaomomierza lub lampy kontrolnej miejsce przerwy i usunąć je.
Silnik dobrze rusza i dobrze pracuje przy znamionowym obciążeniu, ale natężenie prądu w fazach jest różne (w jednej fazie jest o 73% większe niż w dwóch pozostałych fazach) i prędkość obrotowa wirnika jest mniejsza od prędkości znamionowej. Uzwojenie jednej fazy stojana nie nagrzewa się (jest zimne).
Wewnętrzna przerwa w jedne) jazie uzwojenia stojana przy połączeniu faz w trójkąt. Na skutek tego otrzymujemy otwarty trójkąt i silnik doskonale się uruchamia. Ale ponieważ pracują tylko dwie fazy, więc moc silnika maleje o 1/3. Nagrzewanie się silnika zależy przy tym od wartości obciążenia i może pozostać w granicach dopuszczalnych (zjawiska zachodzące w silniku przy wewnętrznej przerwie uzwojenia stojana i przy połączeniu faz w gwiazdę).02.10.2015 godz.: 09:54 wyśw.: 1513 ID str.: 3327 Więcej -
Falowniki MX2
Silnik źle się uruchamia i bardzo głośno buczy. Natężenie prądu we wszystkich trzech fazach jest różne i przy biegu jałowym silnika przewyższa wartość znamionową.
A. Jedna faza uzwojenia stojana jest „odwrócona". Zdarza się to przeważnie w silnikach mających sześć wyprowadzeń uzwojenia. Przyczyną jest nieprawidłowe połączenie ze sobą wyprowadzonych końców na tabliczce zaciskowej maszyny.
Połączyć wyprowadzone końce na tabliczce zaciskowej zgodnie ze schematem połączeń załączonym do silnika, a gdy schematu brak, wówczas według literowych oznaczeń końców uzwojenia.
Jeżeli brak oznaczeń literowych i nie można sprawdzić schematu połączeń uzwojenia, to można znaleźć prawidłowe połączenie wyprowadzonych końców uzwojenia posługując się załącznikiem 2.
B. Wyłącznik jest połączony nieprawidłowo z saciskiem. Może się to zdarzyć w silnikach indukcyjnych zwartych, których rozruch wykonuje się przez przełączenie uzwojenia stojana z połączenia w gwiazdę na trójkąt za pomocą specjalnego wyłącznika.02.10.2015 godz.: 09:56 wyśw.: 1525 ID str.: 3328 Więcej -
Ukłądy sterownicze karuzeli dla koni
Badanie można wykonywać zarówno przy wstawionym, jak i wyjętym wirniku. Przy wstawionym i wyłączonym wirniku silnika pierścieniowego badanie można prowadzić przy napięciu znamionowym. Przy wyjętym wirniku lub też przy wstawionym zwartym wirniku napięcie doprowadzone do stojana nie powinno przewyższać 15—20% znamionowej wartości napięcia silnika.
Można również sprawdzić liczbę zwojów zezwojów stojana, zasilając silnik od strony wirnika (w przypadku wirnika silnika pierścieniowego).
Silnik pracuje normalnie, ale słyszy się buczenie o niskim tonie. Natężenie prądu we wszystkich trzech fazach jest jednakowe.
Grupy zezwojów są rozłożone nierównomiernie w równoległych gałęziach uzwojenia stojana. Niesymetryczny rozkład szczególnie jaskrawię uwydatnia się przy nierównomiernej szczelinie i powoduje niekiedy drgania maszyny.
Należy bardzo starannie wyrównać szczelinę pomiędzy wirnikiem a stojanem.02.10.2015 godz.: 10:02 wyśw.: 1256 ID str.: 3331 Więcej -
Przekładnie nmrv
Przegrzane są łożyska ślizgowe.
A. Niedostateczny jest dopływ oleju do łożysk.
W maszynach ze smarowaniem pierścieniowym może to być spowodowane: zakleszczeniem się pierścieni smarujących, zbyt wolnym ich wirowaniem, a niekiedy również całkowitym zatrzymaniem się pierścieni w czasie pracy maszyny ze względu na dobranie zbyt lekkich pierścieni, namagnesowywaniem się stalowych pierścieni, nieprawidłowym (nieokrągłym) kształtem pierścieni, zgęszczeniem oleju, małym poziomem oleju w łożysku.
W maszynach o smarowaniu wymuszonym (olej wtłaczany jest za pomocą pompy olejowej), niedostateczny dopływ oleju do łożysk może być wynikiem zanieczyszczenia przewodu olejowego lub filtru olejowego, uszkodzenia pompy olejowej, zbyt małych otworów przy którymkolwiek połączeniu kołnierzowym lub w przegrodzie przewodu tłoczącego olej, obniżenia się poziomu oleju w zbiorniku ciśnieniowym.
W przypadku smarowania pierścieniowego należy sprawdzić stan pierścieni smarujących. Uszkodzone (pogięte) pierścienie wyprostować lub wymienić na nowe. Lekkie pierścienie wymienić na cięższe, stalowe pierścienie. W przypadku namagnesowania się pierścieni stalowych, wymienić je na mosiężne. Zgęszczony olej wymienić na nowy. Sprawdzić poziom oleju za pomocą wskaźnika poziomu oleju.
W przypadku smarowania wymuszonego sprawdzić przewody olejowe, filtr olejowy i pompę olejową. Sprawdzić wielkość otworów w połączeniach kołnierzowych i w przegrodzie przewodu olejowego i jeżeli jest to konieczne powiększyć je do właściwych wymiarów.02.10.2015 godz.: 10:28 wyśw.: 1348 ID str.: 3348 Więcej