Falownik Omron
Przebicie uzwojenia do kadłuba
Uzwojenia zawilgociły się: w czasie transportu na skutek dłuższego przechowywania maszyn w wilgotnym nieopalanym pomieszczeniu, podczas długich postojów maszyn, szczególnie w deszczowej porze roku, na skutek przedostania się wody do maszyny, na przykład przy pęknięciu rur wodociągowych, podczas pożaru, powodzi itp. ; na skutek działania pary wodnej przy nieszczelnych połączeniach przewodów parowych w maszynowni.
Należy zapobiegać zawilgacaniu uzwojeń w okresie przechowywania maszyn. W tym celu należy wybierać na magazyny pomieszczenia suche o dobrym przewietrzaniu.
Jeżeli maszyna, o przewietrzaniu przelotowym dłuższy czas nie pracuje, to należy, przy wilgotnej mglistej pogodzie, zamknąć wszystkie wloty i wyloty kanałów powietrznych, natomiast przy dobrej suchej pogodzie należy je pootwierać.
W przypadku maszyny, pracującej okresowo z długotrwałymi postojami, należy zainstalować specjalne grzejniki elektryczne i załączać je w czasie postojów maszyny (tak, jak to się czyni w maszynach napędowych walcarek).
Do pracy w środowiskach wilgotnych należy stosować maszyny budowy zamkniętej albo maszyny o izolacji odpornej na wilgoć.
Zawilgocone maszyny, przed uruchomieniem, należy osuszyć, aby uniknąć przebicia izolacji uzwojeń do kadłuba.
- Aktualizacja - data: 02.10.2015, godz: 11:37
- Ilość wyświetleń: 968
- ID strony w katalogu: 3343
- Link nie działa? / Spam? - Kliknij
Podobne produkty i usługi
reduktory, motovario, silniki, Softstarty, przekładnie, falowniki omron, falowniki, falownik, lenze, styczniki, regulacja napędów
Kategorie
Przemysł i Produkcja » Przemysł maszynowy
Przemysł i Produkcja » Elektromechanika
Zareklamuj stronę www.falownik.net:
Zobacz podobne firmy w tej branży:
-
Linie pakujące
Automatyzacja w produkcji przemysłowej bez sprzecznie przyczyniła się do olbrzymiego skoku technicznego na świecie dopuszczając na szybsze i skuteczniejsze fabrykowanie dóbr. Koncern produkcyjny Unilogo specjalizuje się w wydawaniu wydajnych rozwiązań technicznych, które usprawniają proces produkcji jak i pakowania artykułów podając swoim klientom przyszłościowe i rozwinięte technologicznie linie pakujące. Kompania oferuje nadto fachowe usługi serwisowe dzięki którym wszelkie wyprzedawane przez Unilogo maszyny przechowują swoją sprawność i funkcjonalność przez lata wzmożonej pracy przemysłowej.
02.10.2015 godz.: 13:00 wyśw.: 1766 ID str.: 224 Więcej -
Ukłądy sterownicze karuzeli dla koni
Badanie można wykonywać zarówno przy wstawionym, jak i wyjętym wirniku. Przy wstawionym i wyłączonym wirniku silnika pierścieniowego badanie można prowadzić przy napięciu znamionowym. Przy wyjętym wirniku lub też przy wstawionym zwartym wirniku napięcie doprowadzone do stojana nie powinno przewyższać 15—20% znamionowej wartości napięcia silnika.
Można również sprawdzić liczbę zwojów zezwojów stojana, zasilając silnik od strony wirnika (w przypadku wirnika silnika pierścieniowego).
Silnik pracuje normalnie, ale słyszy się buczenie o niskim tonie. Natężenie prądu we wszystkich trzech fazach jest jednakowe.
Grupy zezwojów są rozłożone nierównomiernie w równoległych gałęziach uzwojenia stojana. Niesymetryczny rozkład szczególnie jaskrawię uwydatnia się przy nierównomiernej szczelinie i powoduje niekiedy drgania maszyny.
Należy bardzo starannie wyrównać szczelinę pomiędzy wirnikiem a stojanem.02.10.2015 godz.: 10:02 wyśw.: 794 ID str.: 3331 Więcej -
Przekładnie nmrv
Przegrzane są łożyska ślizgowe.
A. Niedostateczny jest dopływ oleju do łożysk.
W maszynach ze smarowaniem pierścieniowym może to być spowodowane: zakleszczeniem się pierścieni smarujących, zbyt wolnym ich wirowaniem, a niekiedy również całkowitym zatrzymaniem się pierścieni w czasie pracy maszyny ze względu na dobranie zbyt lekkich pierścieni, namagnesowywaniem się stalowych pierścieni, nieprawidłowym (nieokrągłym) kształtem pierścieni, zgęszczeniem oleju, małym poziomem oleju w łożysku.
W maszynach o smarowaniu wymuszonym (olej wtłaczany jest za pomocą pompy olejowej), niedostateczny dopływ oleju do łożysk może być wynikiem zanieczyszczenia przewodu olejowego lub filtru olejowego, uszkodzenia pompy olejowej, zbyt małych otworów przy którymkolwiek połączeniu kołnierzowym lub w przegrodzie przewodu tłoczącego olej, obniżenia się poziomu oleju w zbiorniku ciśnieniowym.
W przypadku smarowania pierścieniowego należy sprawdzić stan pierścieni smarujących. Uszkodzone (pogięte) pierścienie wyprostować lub wymienić na nowe. Lekkie pierścienie wymienić na cięższe, stalowe pierścienie. W przypadku namagnesowania się pierścieni stalowych, wymienić je na mosiężne. Zgęszczony olej wymienić na nowy. Sprawdzić poziom oleju za pomocą wskaźnika poziomu oleju.
W przypadku smarowania wymuszonego sprawdzić przewody olejowe, filtr olejowy i pompę olejową. Sprawdzić wielkość otworów w połączeniach kołnierzowych i w przegrodzie przewodu olejowego i jeżeli jest to konieczne powiększyć je do właściwych wymiarów.02.10.2015 godz.: 10:28 wyśw.: 906 ID str.: 3348 Więcej -
Jke.bialystok.pl
JKE JAKUB KAKAREKO z miejscowości Kleosin to firma, która specjalizuje się w prefabrykacji rozdzielnic elektrycznych. Oferta naszych usług obejmuje dodatkowo prefabrykację szaf sterowniczych, kompensację mocy biernej i analizę parametrów sieci. Dbając o jakość realizowanej oferty, zmierzamy do pełnej satysfakcji klienta, dbając także o konkurencyjne ceny. Zapewniamy profesjonalizm i terminowość. Dzięki współpracy z czołowymi producentami aparatury, rozbudowaliśmy nasze zaplecze techniczne, co pozwala na spełnienie wszelkich wymagań. Zapraszamy.
14.05.2020 godz.: 12:06 wyśw.: 96 ID str.: 9388 Więcej